Ask a question to UCF and get an answer to the email adress which you provided.
Please, register in our system to be able to participate in our contests. If you’re already registered, please, log in, if no — please, register.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form.
Please, register in our system to be able to participate in our contests. If you’re already registered, please, log in, if no — please, register.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form to get your password my e-mail.
Проблема: можуть існувати сценарії, за якими ви "зловите баг". Наприклад, ви зайшли до системи не з головної сторінки Фонду, а за допомогою пошуку в Гуглі "вхід в особистий кабінет УКФ". Таким чином ви можете зайти з помилкою (Гугл кешує багато даних, також іноді і помилки, які вже давно виправлені).
Рішення: візьміть за правило перед заповненням форми оновлювати сторінку з очисткою кешу. Для цього скористайтесь комбінацією клавіш Ctrl+Shift+R. Особливо це актуально для заявників, які почали заповнювати заявку ще в листопаді, або часто змінюють комп'ютер, з якого заповнюють заявку.
І відключіть AdBlock! Особливо під час процесу підпису.
Проблема: система подачі заявки та онлайн-кабінет — не одне і те саме. В онлайн-кабінеті кнопки подачі немає!
Рішення: кнопка подачі заявки знаходиться всередині кожного конкурсу. Перегляньте покроковий алгоритм подачі зі скріншотами: https://ucf.in.ua/p/how_to_apply
Система електронного підпису може працювати повільно через перевантаження, поганий інтернет і неправильно обраний ключ.
Підписати заявку можна до 23.59, 15 січня.
Аплікаційна форма не розрахована на роботу з операційною системою Windows XP або з будь-якою більш старою системою.
Перейдіть на комп'ютер з більш актуальною операційною системою. Не забудьте натиснути "Зберегти дані". Всі попередньо введені дані будуть збережені.
Проблема: ви намагаєтесь завантажити занадто великі файли. Обмеження серверу — 300 Мб сумарний об'єм на одну заявку.
Рішення: зменшити розмір pdf-файлів. Це можна зробити за допомогою програми Adobe DC або за допомогою багатьох онлайн-ресурсів (наприклад https://www.ilovepdf.com/ru/compress_pdf).
Також перевірте якість вашого інтернету.
Проблема: ваш браузер або операційна система не підтримує технологію, на якій створена онлайн-система.
Рішення: прикріпити документи з іншого комп'ютера (більш нового): Windows 7, 10, останні три версії MacOS. Всі попередньо заповнені поля будуть заповнені, вас автоматично спрямує на крок, на якому ви зупинились.
Не хвилюйтесь. Головне — отриманий номер, який означає що ваша заявка зареєстрована в системі. Запам'ятайте його.
Підтвердження електронною поштою може приходити з суттєвими затримками, або навіть не прийти взагалі (це залежить від поштового сервісу, який ми використовуємо, і чи дозволяє ваш поштовий сервіс прийом автоматичних листів). Також ви можете переглянути статус заявки в особистому кабінеті.
Проблема: ви натискаєте "Відновити пароль", вписуєте пошту, прив'язану до акаунта, вам на пошту приходить лист з посиланням. Ви переходите за посиланням, вводите новий пароль, але система пише, що посилання застаріле.
Рішення: якщо ви декілька разів натискали відновлення паролю, вам було відправлено декілька листів з різними посиланнями. Часто ваша пошта їх групує в один ланцюжок. Переконайтесь, що ви переходите за посиланням, яке надійшло останнім — всі інші автоматично стають недійсними.
Проблема: сесія серверу триває декілька годин. Якщо протягом трьох та більше годин ви заповнювали форму, але при цьому нічого не натискали, сервер вважає, що ви пішли з сайту і вилогінює вас (без збереження даних).
Рішення: