Ask a question to UCF and get an answer to the email adress which you provided.
Please, register in our system to be able to participate in our contests. If you’re already registered, please, log in, if no — please, register.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form.
Please, register in our system to be able to participate in our contests. If you’re already registered, please, log in, if no — please, register.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form to get your password my e-mail.
Заявники, які подаються втретє на конкурс до УКФ, мають 79-відсоткову гарантію на перемогу. Такі результати дослідження, яке ми нещодавно проводили серед грантоотримувачів.
Тож як створити заявку, що переможе? Порадами поділився Владислав Берковьский, виконавчий директор УКФ в інтерв’ю для видання ЦУКР.
Перша порада: Дехто пише речі на кшталт: «Наша мета — досягнути загального добробуту, щоб усі люди отримали часточку світла й щастя, радості й сонця». Не робіть так. Показники мають бути вимірювальні, а культурно-мистецький продукт конкретним.
Друга: має бути реалістичний кошторис. Розумію, всі хочуть заробити, але проєкт, в якому 73% бюджету — це заробітна плата, в нашому розумінні не є реалістичним. Ще один нюанс — заявники вигадують послуги, які коштують у п’ять разів дорожче за середні. В УКФ працюють професійні економісти, бухгалтери з досвідом роботи у контрольно-ревізійних управліннях та Держаудитслужбі. Вони все це бачать і на засіданні повідомляють, що в проєкті такому-то виставлена завищена ціна за послугу.
Третя: вам обов’язково потрібна команда й одним із найважливіших її елементів є бухгалтер. Тому що 99 відсотків помилок у кошторисах стосуються саме бухгалтерії.
Четверта: уважно читайте інструкції, виписуйте які саме документи та в які терміни необхідно подати. Зважайте, що усі поля в електронній заявці мають бути заповнені, якщо пропустили хоча б одне, проєкт не пройде технічний відбір. Цей етап у нас повністю автоматизований.
П’ята: вчитуйтеся в завдання програми. Якщо вона називається «Культурна спадщина» і перший ЛОТ — «Діджиталізація», отже він призначений для створення цифрових копій культурної спадщини. Не треба туди подаватися з фестивалем, необхідно обрати відповідну програму.
Шоста: відкладіть створену заявку на кілька днів, а потім знову до неї поверніться та відредагуйте за потреби. Постарайтеся подати її за два дні до завершення конкурсу, не відтягуючи це на останню добу. Щоразу в нас трапляється одна й та ж технічна ситуація: о 18:00 припиняється подання документів, а о 17:58 понад триста заявників намагаються їх завантажити. Звичайно, вони не встигають цього зробити.
Повний текст інтерв’ю для видання ЦУКР доступний за посиланням.
Категорія: Статті