Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Наскільки актуальне питання культури для молодої аудиторії в умовах війни? Якій культурній діяльності молодь надає перевагу? Що заважає присвячувати більше часу культурному дозвіллю?
U-Report та Український культурний фонд провели опитування і поцікавилися у молоді про культурне дозвілля та загалом про ставлення до сфери культури. Головною задачею було зрозуміти актуальність культури для молоді та визначити рівень запиту на український мистецький продукт.
Найбільша частка респондентів - 82,5% отримують інформацію із соціальних мереж та інтернету. 34,8% дізнаються про культурні заходи від друзів та знайомих, а 18,6% - з реклами на бігбордах чи у транспорті.
Середній показник рівня задоволеності організацією культурного дозвілля у місті чи населеному пункті становить 3,4 бали за 5-бальною шкалою.
34,2% молоді почали більше спілкуватися з рідними та близькими людьми. 32,8% респондентів приділяють більше часу соціальним проєктам та волонтерству. 30,6% сконцентрувалися на самоосвіті, включаючи проходження короткострокових курсів, перегляд навчальних відео. Зазначили, що почали більше читати 22,7% респондентів, а згадали перегляд кіно, відеофільмів як основну активність 19,4%.
57% усіх респондентів зазначили, що з початку війни частота відвідування ними культурних заходів суттєво зменшилася.
36,3% вказали як причину стан психічного здоров’я: загальну втому, відсутність настрою. 30,3% молоді згадали основною причиною нестачу коштів та фінансові складнощі. На брак часу для культурного дозвілля поскаржилися 28,2%. 22,1% респондентів не мають компанії для відвідування заходів, а 13,8% назвали причиною брак інформації про цікаві культурні події та заходи.
«Зараз важливо, щоб молоді люди якомога більше долучалися до культурного життя України й розуміли, що вони - невід’ємна частина українського культурного простору. Це потрібно для формування цілісної української ідентичності та усвідомлення власної культурної самобутності. Ба більше, післявоєнна відбудова потребує широкого залучення всіх верств українського суспільства, зокрема однієї з найбільш активних та працездатних його частин - молоді», – зазначила Людмила Кожекіна, завідувачка сектору аналітичної роботи Українського культурного фонду.
Категорія: Статті