Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Рік: 2021
Локація: Київ, Слов'янськ, Львів, Хуст
Продукт: відеоконтент
Бюджет: 1511975.00 грн
Заявник: Громадська організація “Центр досліджень визвольного руху”
Проєкт онлайн: http://cdvr.org.ua/
“10 Днів Незалежності” планується, як серія коротких відео на тему проголошень української незалежності у різних інституційних формах та політичних ситуаціях протягом ста років: під час визвольних змагань у січні 1918 та листопаді 1918, на Закарпатті у березні 1939 року, відновлення української незалежності у червні 1941 року, у серпні 1991 року та Помаранчеву революцію і Революцію Гідності - як події, які сприяли захисту свободи і утвердженню змісту української державності. Основою для відео стануть історичні дослідження, артефакти епохи, збережені аудіо та відеоматеріали, які дадуть змогу глядачеві відчути “дух епохи”, зрозуміти тогочасну ситуацію і значення кожного з актів проголошення Незалежності. Оповідач у серії - відомий історик Володимир В’ятрович, фахівець з історії визвольного руху. Основною ідеєю серії є думка, що боротьба за здобуття Незалежності було стрижнем історії України ХХ століття, українці зуміли зберегти тривалість незалежницької традиції, проявили себе, як здатні будувати інституції та мислити стратегічно. Проголошення Незалежності 24 серпня 1991 року було не геополітичною випадковістю чи подарунком долі і сильніших гравців, а закономірним наслідком довготривалої цілеспрямованої боротьби. Відео будуть зорієнтовані насамперед на молодь 14-25, а також осіб 45-65, планується їх поширення через медіаплатформи, соціальних мережах, в освітніх закладах та в музеях. Очікується аудиторія 1 млн осіб через інтернет платформи, до 2 млн осіб через інші медіа, а також подальше тривале використання контенту.